Partida de iarna cu peste 50 de crapi in doar 21 de ore

Vremea din ultima perioadă l-a ajutat pe Tom Maker (consultant Sticky Baits și Fox Internationa) să ducă la bun sfârșit ceea ce el a numit „cea mai bună partidă de pescuit la crap iarna”.

Pescuind pe un lac din Oxfordshire (UK), Tom a reușit să pună pe mal nu mai puțin de 51 crapi, totul în doar 21 de ore de pescuit. Douăzeci dintre pești au cântărit peste 9 kg (20 lb), printre ei și noul record al lacului la crap comun – 12,600 kg (27,8 lb). Tom și-a petrecut mai bine de 40 de ore pe lac, dar a pescuit doar ziua. Odată cu lăsarea întunericului, își recupera monturile și lăsa vadurile să se liniștească.

Tom a stabilit un nou record al lacului la crap comun - 12,6 kg

Tom a stabilit un nou record al lacului la crap comun – 12,6 kg

La finalul partidei, Tom a povestit: „Între orele 13 și 16 parcă totul o lua razna. Au fost patru ocazii în care toate cele trei lansete au plecat în același timp. N-am mai prins niciodată 20 de crapi, de peste 9 kg (20 lb), într-o singură sesiune. A fost o combinație de vreme potrivită cu posibilitatea mea de a ajunge acolo, exact într-o perioadă liniștită pentru lac, plus șansa de a putea pescui un loc pe care-l știam foarte bine”

El a adăugat: „Am ajuns pe lac duminică, pe la ora 16, dar, pentru că vântul își făcea serios de cap, nu am pescuit până dimineață. În prima zi am ținut lansetele în apă până la ora 21, apoi le-am recuperat și m-am băgat la somn. În următoarea zi am lansat prima montură pe la 7 dimineața și-am încheiat partida pe la ora 15.”

„Am pescuit la aproximativ 60 de metri de mal și, pentru început, am dat 10 spomb-uri cu boilies (de 12 și 16 mm) și cânepă. Pe măsură ce peștii au intrat, am mai adăugat câteva spomb-uri. Vântul a bătut atât de tare, încât am fost nevoit să pescuiesc doar cu momeala pe firul de păr (boilies de 16 mm) și cu plumbi de 140 g (5 oz). Altfel n-aveam nicio șansă să-mi plasez monturile acolo unde doream. În mod normal, în această perioadă aș fi folosit porumb dulce, cânepă și viermuși, dar am decis să folosesc boiliesuri și cânepă pentru a putea preîntâmpina împrăștierea nadei pe o suprafață mult prea mare. Cred că datorită prezenței boiliesurilor în nadă am reușit să pun pe mal atât de mulți pești într-o perioadă relativ scurtă.”

Unul dintre crapii oglindă care au împins acul cântarului puțin peste 12 kg

Tom a pescuit cu un nou boilies de la Sticky Baits aflat în faza de test, iar în privința monturilor, cârligele de 4 Fox SR și un nou fir cămășuit de la Fox au reprezentat alegerea pescarului.

Ţi-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE! [kkstarratings]

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *