Furios si Iute la crap, pe Tancabesti

Lucian Manea, client constant al Tâncăbești-lui și apropiat al echipei Crap24, n-a ținut cont de condițiile meteo destul de schimbătoare din ultima vreme și și-a programat încă o ieșire pe pontoanele superbului lac vecin cu Snagovul. Întocmai cum se aștepta, vremea nu l-a ajutat prea tare, și i-a dat ceva probleme de rezolvat. În schimb, recompensa n-a întârziat prea mult. Astfel, în ultima noapte a ieșirii, lacul i-a oferit un superb trofeu. Întreaga aventură, povestită chiar de Lucian, în rândurile ce urmează.

Pontonul 2 de la Tâncăbești oferă o panoramă spectaculoasă

Lucian: „Furios și iute – așa era vântul vineri, 03 Aprilie, când am ajuns pe malul lacului Tâncăbești. Totul se potrivea cu marea premieră a seriei 7, din celebrul film „Furios și iute”, care rula fix în aceeași zi. Când am văzut condițiile de pe baltă, mai că începusem să regret că n-am rămas în București la premiera filmului, care, recunosc, mă pasionează. Aveam totuși o revanșă de luat față de partida din urma cu trei săptămâni, când nu reușisem să pun pe mal niciun pește cu adevărat mare.

Odată Rod pod-ul ancorat, furtuna nu mai poate pune mari  probleme echipamentului

Odată ce rod pod-ul a fost ancorat, furtuna nu mai poate pune mari probleme echipamentului

De acestă dată am ocupat Pontonul 2. Era un vânt cumplit, dar m-am încumetat să ies pe apă și să plantez (atât cât am putut, sau, mai bine spus, cât n-am putut). Vecinii de pe Ponton Nae & Sec erau cu rod pod-urile strânse, deoarece vântul le dărâmase lansetele în apă. Ba mai mult, un Sky Pod era deja făcut bucăți. N-aveam niciun chef să mi se întâmple și mie același lucru, mai ales că între mine și Sky-ul meu exista o „relație” specială. I-am atașat rapid tălpicile și, cu ajutorul picheților Platform Screw Peg (tot de la Fox), l-am ancorat de ponton.

SFAT

Dacă pescuiți pe ponton și aveți ca suport pentru lansete un Sky Pod, vă recomand să-l ancorați de platforma de lemn, folosind accesoriile complementare (tălpicile Spare Mud Feet). Puteți salva partida de pescuit și, cel mai important, vă salvează investiția făcută în rod pod.

Trecând cu bine peste perioada de vânt puternic și peste prima noapte, sâmbătă dimineață am replantat lansetele pe locurile fierbinți de lângă plaurul din fața pontonului 2. Peste zi, dar și spre seară, mai toate „drilurile” s-au finalizat cu bucăți desprinse din plaur, care pluteau în derivă pe apă, cam toate făcându-și drum prin fața lansetelor.

Bucățile de plauri plutitori au îngreunat serios desfășurarea partidei de pescuit

Sâmbătă seara, după primii pești scoși pe mal, am primit în vizită pe unul dintre prietenii mei și partener de pescuit, Mihai Pavel. Văzând ca am de-a face cu peștii dar și cu plaurii din Tancabești, s-a gândit că-ar fi o idee bună să rămână peste noapte. După alți doi pești puși pe saltea, am hotărât să intram în cort, deoarece temperatura începuse să coboare spre 0 grade.

Monturile au fost plantate pe locurile fierbinți, dar, pentru siguranța peștilor, n-au fost lipite de plaur

După aproximativ o oră de somn, stația anunță un „run” hotărât. Ies din din cort sperând ca nu cumva să fie tot un plaur rătăcit. Ei nu, de data asta swinger-ul era lipit de lansetă, niciun plaur în față, iar la capătul firului aveam un senior de Tâncăbești. Imediat vine și Mihai. Priveam amândoi cu firul „pleca” mult în stânga, lanseta fiind plantată la mai bine de 150 metri.

Era una dintre cele duse de Mihai, așezată la o distanță de aproximativ 3 metri de plaur, pe o farfurie de boilies tare (Hot Fish de la Select Baits de 16 și 18 mm). La cârlig aveam un boilies din aceiași gamă, de 16 mm, critic echilibrat, și un pop up mic, de 10 mm, Mulbery Florentine de la Dynamite Baits. Pentru diversitate, pe locul nădit am dat și câteva pelete mici (variante pentru apă rece), de dimensiuni variate.

Lucian cu superbul crap comun pescuit la început de Aprilie

După aproximativ 15 minute de dril, peștele a poposit în minciog, apoi în salteaua de primire, apoi în sling-ul de cântărire și lăsat în apă până dimineață, când l-am eliberat după o sesiune rapidă de poze. Aventura pe Tâncăbești s-a terminat duminică la prânz, fericit de revanșa pe care am reușit să mi-o iau față de lac și nerăbdător să revin pe această superbă baltă.”

Ţi-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE!

Furios si Iute la crap, pe Tancabesti
4.8 (96.67%) 12 votes

Crap24
Prezent pe

Content Manager la CRAP24
Colaborator și autor constant de articole pentru reviste de profil. Coordonator de proiecte și realizator de aplicații precum Carp Fishing by Clear Fishing, prima aplicație dedicată pescuitului la crap declinată în cele mai importante 7 limbi de circulație internațională și disponibilă în cele mai mari platforme mobile, iOS și Android. Membru fondator CRAP24.RO. Record personal: Crap Comun 20,2 Kg
Crap24
Prezent pe

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *