Final de sezon cu crapi mari pe apa mica

La doar o lună distanță de la partida de pescuit în care și-a dat întâlnire cu crapii de pe vadul Bradu, Marian Neagu a făcut din nou cunoștință cu greii lacului Tâncăbești. Aflat aici pentru o ultimă partidă înainte de închiderea sezonului de pescuit, Marian a reușit încă o dată să aducă în fața obiectivului foto unul dintre seniorii celebrului lac. Iată și povestea ieșirii.

Pontonul 1 de pe lacul Tâncăbești a fost locul ales pentru această partidă

Pontonul 1 de pe lacul Tâncăbești a fost locul ales de Marian pentru această partidă

Marian: „Grăbit să mai prind totuși o partidă de pescuit în acest sezon, la începutul lui noiembrie am ajuns din nou pe malurile Tâncăbeștiului. Urma să stau două zile, iar aștepările-mi erau mari. În jurul orei 14:00 am ajuns pe baltă, iar după o discuție cu Vlad Parfene (administratorul lacului) am convenit să mă așez pe pontonul 1. Puteam de aici să pescuiesc plaurul de vizavi, cel situat puțin în partea stângă deschiderii. Pentru că n-am fost singur, partenerul meu urma să pescuiască tot pe plaure, dar pe cel situat în dreapta vadului, cel din fața pontonului 2. Îndată ce-am ajuns, am observat că apa era foarte scăzută. Chiar m-am „speriat” puțin. Știam că o să fie scăzută, ba chiar mai văzusem Tâncăbeștiul scăzut, însă nu atât de mult”

Lacul Tâncăbești se pregătește de iernat. Aici, vedere către ponton Nae și sec

„Ne-am luat inima-n dinți, am sondat și apoi am plantat trei lansete la plaur. Pe cea de-a patra am lăsat-o pe deschidere, la 60 – 70 metri distanță. La plaur apa avea undeva la 1,50m, iar pe mijloc un pic mai mare, cam 2,10m. După ore bune de așteptat, undeva pe la ora 22:30, una dintre lansetele de la plaur „pleacă” timid. Înțep destul de prompt, dar peștele parcă tot izbutește să intre cumva în agățătură. Reușesc destul de greu să-l scot de sub plaur, iar după un dril de 10-15 minute, timp în care mi-a luat și următoarea lansetă, am reușit să-l aduc pe saltea. Bucuros de reușită, după o scurtă ședință foto am decis să-l eliberam, fără să-l mai așteptăm pe Vlad cu cântarul. Apa fiind foarte scăzută, nu-l puteam baga la sac, așa că am decis să-l eliberăm în condiții optime. La o evaluare personală, cred ca avea lejer undeva la 18 kg. Voi ce credeți?”

Marian cu trofeul partidei, un superb crap comun pregătit parcă pentru o iarnă lungă.

„Apoi s-a lăsat liniștea, dar eram deja declarat mulțumit de partidă. A doua zi dimineață, pe la ora 10:00, una dintre lansete pleacă din nou. De această dată aveam de-a face cu o trăsătură mult hotărâtă decât prima, însă peștele a „scuipat” cârligul la scurt timp după înțepare. Cam ăsta ne-a fost, probabil, sfârșitul de sezon. Două trăsături, un minunat pește pe saltea și unul scapăt. Eu mă declar mulțumit!”

Ţi-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE!

Final de sezon cu crapi mari pe apa mica
5 (100%) 6 votes

Crap24
Prezent pe

Content Manager la CRAP24
Colaborator și autor constant de articole pentru reviste de profil. Coordonator de proiecte și realizator de aplicații precum Carp Fishing by Clear Fishing, prima aplicație dedicată pescuitului la crap declinată în cele mai importante 7 limbi de circulație internațională și disponibilă în cele mai mari platforme mobile, iOS și Android. Membru fondator CRAP24.RO. Record personal: Crap Comun 20,2 Kg
Crap24
Prezent pe

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *