Cu crapii pe scara Tancabestilui

O nouă săptămână, încă o partidă cum nu se poate mai reușită pentru Vali Bonto. Iar dacă la ultima partidă Vali a preferat să pescuiască „la Cântar”, pe un mal mai prietenos în perioada în care apele lacului Tâncăbești sunt considerabil scăzute, de această dată a vizat vadul din fața pontonului Vernescu.

Marea majoritate a peștilor pescuiți de Vali au fost crapi comuni

Asa cum ne-am  obișnuit deja, Tâncăbeștiul nu mai are prea multe secrete nedescoperite încă de Vali, astfel că partida a fost una foarte solicitantă, încheiată cu un număr absolut impresionat de crapi. În urmă cu puțin timp Vali declara:

Vali: „Tâncăbești, 7-10 noiembrie 2013, o nouă aventură, o nouă partidă de vis, o nouă vânătoare de crapi capitali. De acestă dată am ales să pescuiesc pe Ponton Vernescu. Din nou un loc fără structuri notabile sau agățături, care în timpul anului nu a produs capturi deosebite, în unele concursuri fiind chiar scos din grile.

De acestă dată crapii corpolenți au preferat B3-urile

De acestă dată crapii corpolenți au preferat B2-urile

Am planificat partida împreună cu Gabi Mornea, eu urmând să ajung de joi după-amiaza, să nădesc masiv că să atrag cât mai mulți crapi în zona pescuită, iar el să vină de vineri seara. Ca strategie, am hotărât ca lansetele mele să meargă direct în față, perpendicular pe ponton, iar el să pescuiască în unghi de 45 de grade. Astfel, am creeat o zonă nădită care semăna cu litera „L”.

Crapii de două cifre au intrat rapid și pe vadul pescuit de Gabi, acesta recuperând rapid din avansul lui Vali

Apa foarte scăzută și pontonul înalt ne-au dat mari bătăi de cap și ne-au pus în fața unei noi provocări: dril-uri de pe scara! 🙂 Pentru mine, fiind singur în primele 30 de ore, partida a fost epuizantă, mai ales că în unele momente au fost și dril-uri duble.

Am plecat din start cu o nădire de 3 kg de boiliesuri tari, de 20mm, Superbaits B2 și B3-Belachan. La fiecare trăsătură am mai nădit încă 15-20 de boiliesuri. Ajuns în dimineața următoare, Gabi a aplicat aceeași strategie de nădire pe zona pescuită de el și astfel am închis o zonă destul de întinsă. La cârlig am pus boiliesuri de 20mm, deshidratate vreme de două săptămâni, iar ca măsură de precauție în vederea evitării atacurile ciortanilor le-am mai atașat și un pop-up.

Scara, inedita metoda găsită de administratorii lacului pentru a putea manevra peștii în siguranța

Urmând tiparul partidei de la „Cântar” desfășurată în urmă cu o săptămână, strategia a funcționat din nou. Am încheiat partida cu 37 de crapi, dintre care 30 peste 10kg și restul de 7 ceva mai mici. Cei mai mari crapi au cântărit 22,80, 16,50, 15,00, 14,70, 14,50, 14,20, 14,00kg și o mulțime între 10 și 13 kg. În total, în cele trei zile, am pus pe mal peste 450 de kg!

Vali cu unul dintre crapii comuni de două cifre ai Tâncabeștiului

Crapii mari au preferat de data asta mai mult B2-ul, inclusiv superbul crap comun de 22,80kg care a intrat exact pe mijlocul zonei nădite, la o lansetă a lui Gabi. Până la terminarea partidei am reușit să nădim aproximativ 12kg de boilies.

Mulțumim lui Vlad Parfene pentru scara fără de care nu cred că puteam manevra cu grija și în siguranță capturile!

Vali, felicitări pentru partidă și pentru încă un rezultat cu adevărat deosebit!

Ţi-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE![kkstarratings]

1 Comment

1. costea maris

20 ianuarie 2014 at 3:29 pm

imi plac foarte mult aceste fotografii

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *