Cod rosu la crap pe lacul Harsany

Împreună cu Soso (consultant Target Baits) și Tudor am plecat din Cluj încărcați cu „tone” de bagaje și strategii de acțiune, dar și cu un cod portocaliu de caniculă, ce avea să ne însoțească pe tot parcursul celor 4 zile de pescuit.

Tudor, Alex și Soso cu un comun de 18 kg

Ajunși la destinație, ne-am instalat pe standul 5, am sondat, am nădit și ne-am pus pe așteptat. Pe standul 6 era instalată echipa PB Ungaria cu care, din lipsa de activitate, atât în apă cât și pe uscat, am început „socializarea”. După ceva vreme, Soso a spart gheața cu o oglindă de 24,3 kg, în timp ce colegii de pe 6 au luat unul de 25,1 kg, dându-ne noi speranțe, dar din păcate capturile au fost urmate o lungă pauză soldată pe uscat cu multe povești, vodka și palincă.

Sorin 'Soso' cu un crap oglindă de 24,3 kg, noul său record personal

Sorin ‘Soso’ cu un crap oglindă de 24,3 kg, noul său record personal

A doua zi căldura devenea tot mai insuportabila (40+), iar peștii nu ne-au încurcat deloc. Soso și-a totuși doborât recordul, fiind singurul relaxat total. Seara, după nădire, situația s-a schimbat radical. Am luat un crap comun de 22,2 kg, iar peștii din ce în ce mai mari au început să apară. Distracția înlocuia total starea apatică în care intrasem din cauza căldurii și a inactivității peștilor.

Superb crap comun de 22,2 kg, pește care a deschis seria capturilor

Din acel moment și până la plecare, dimineața și seara, festivalul a continuat fără încetare. Am mai luat un 20, un 20,2 și un crap oglindă de 23 kg, doborându-mi și eu recordul personal. Cei de pe standul 6 au avut un ritm la fel de alert, punând pe saltea încă 3 pești trecuți de 20 kg.

Crap oglindă de 23 kg, nou record personal pentru Alex

Socializarea cu cei de pe 6 s-a transformat ușor într-o prietenie, pe care cu siguranță o vom păstra, iar un pescuit împreună a devenit doar o chestie de timp.

Alex cu un crap oglindă căruia i-au lipsit doar 400 de grame până la pragul de 20 kg

Pentru mine a fost prima dată când am pescuit exclusiv cu Target Baits, iar rezultatele avute (33 pești, 5 peste 20, iar 6 au fost cu puțin sub pragul de 20) m-au făcut să cred că în pofida condițiilor total neprielnice, bilele folosite au avut un rol foarte important cu atât mai mult cu cât lacul era ca și „paralizat”, toată lumea plângându-se de caniculă, de lipsa vântului sau a unor schimbări care să aducă peștele.

Alex, Norbert Borgyos (consultant PB Ungaria) și un crap oglindă de 25,1 kg

A fost o partidă foarte reușită, cum nici nu îndrăzneam să visăm la plecarea din Cluj.

Ți-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE!

Cod rosu la crap pe lacul Harsany
4.9 (97.78%) 9 votes

Alexandru Radu

Colaborator la CRAP24.RO
Recent cooptat în rândurile consultanților Target Baits, Alex este constant interesat de capturarea crapilor mari ai lacurilor pescuite.

Ultimele postari ale lui Alexandru Radu (vezi toate)

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *