4 crapi pescuiti in doar 4 ore

De foarte multe ori, o partidă de pescuit la crap pe apă rece poate dura doar câteva ore. Alex Shipley (pescar de crap britanic) s-a convins de asta de curând. Aflat la pescuit pe North Lake (lac aflat în complexul Kent’s Elphicks)/UK, Alex a reușit în doar patru ore să aducă la mal nu mai puțin de patru crapi, iar asta chiar înainte ca lacul să înghețe bocnă. Finalul partidei l-a găsit pe Alex cu trei crapi oglindă și un comun trecuți în fișa partidei. După cântar, „foaia de parcurs” marca după cum urmează: 17 kg, 13,2 kg, 9,8 kg, precum și comunul de 11 kg. Alex a sosit pe lac dimineața și planificase ca partida să se întindă pe următoarele 24 de ore.

Alex cu cel mai mare crap al partidei, oglindă de 17 kg

La scurtă vreme după ieșire, pescarul în vârstă de 35 de ani povestește: „Am ajuns pe lac undeva pe la ora 10. Pentru a urmării activitatea peștilor, m-am plimbat preț de vreo câteva zeci de minute în jurul apei. N-am văzut nimic. Absolut nici un semn de pește. După ce am vorbit cu unul dintre administratorii lacului despre zonele în care peștii ar putea fi cantonați, am identificat un vad destul de mare, care-mi lăsa libere mai multe posibilități. Primul pește, oglinda de 13,3 kg, a venit imediat după prânz. În timp ce-l aduceam în minciog, mi-a mai plecat o lansetă. Am lăsat peștele în plasa minciogului și am început drilul cu comunul de 10,9 kg, pregătind în paralel minciogul de rezervă.”

„Oglinda cea mare (17 kg) a venit pe la 14:30. Anunțându-mă parcă din start că e un pește serios, a smuls rapid metri de fir de pe tambur. După înțepare, a urmat o luptă de cel puțin 10 minute, dar rezultatul a meritat tot efortul. Peștele final, oglinda mică, a venit pe la ora 16. Din păcate, după ce soarele a început să apună temperatura a scăzut foarte repede. Apoi, lacul a înghețat rapid, iar pe la ora 20 am pus capăt acțiunii. Una peste alta, a fost o patridă pe cinste!”

Ţi-a plăcut articolul? Dă-i o notă și un LIKE! [kkstarratings]

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *